XX'TheWest'XX
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

meer xx steden zien te krygen

+3
denbekker
Soldier
John Boone
7 plaatsers

Ga naar beneden

meer xx steden zien te krygen Empty meer xx steden zien te krygen

Bericht  John Boone di sep 29, 2009 5:30 pm

vandaag kryg ik een mail van lusser , hy valt een vsw fort aan maar er staan maar 20 aanvallers , een uur later word zyn fort aangevallen ??
ik zeg hem dat waarschynlyk de meeste verdediging boven aanval verkiezen

mischien moeten we meer XX steden zien te werven die over redelyk wat inwoners beschikken , dan zou het mischien mogelyk zyn om 2 x 128 op de been te brengen

de sterkste groep van 128 man zou dan vooral voor het aanvallen van forten zyn , dit omdat zy meer lp hebben en betere wapens die meer schade doen , dit om het verdedigende voordeel van de verdedigers enigzins te verkleinen

de zwakste 128 zou je alleen inzetten om forten te verdedigen dit omdat indien zy gegroepeerd binnen de muren van het fort blyven grote kans hebben om het fort te behouden

tis maar een idee en ik weet niet of het haalbaar is

mocht het haalbaar zyn dan kan je alle spelers in gaan delen by aanval of verdediging zodat iedereen weet waar hy heen moet

grtz john

John Boone

Aantal berichten : 17
Registratiedatum : 23-09-09
Leeftijd : 53

Terug naar boven Ga naar beneden

meer xx steden zien te krygen Empty Re: meer xx steden zien te krygen

Bericht  Soldier di sep 29, 2009 10:31 pm

we kunnen volgens mij al lang 2x 128 leden ophoesten! maar niet iedere stad doet mee/ niet alle leden doen mee!
Soldier
Soldier

Aantal berichten : 59
Registratiedatum : 16-09-09
Leeftijd : 31

Bericht  denbekker di sep 29, 2009 11:03 pm

Soldier schreef:we kunnen volgens mij al lang 2x 128 leden ophoesten! maar niet iedere stad doet mee/ niet alle leden doen mee!

Ben ik mee eens ...
We kunnen er ook 128 steden bij nemen in hoop dat ieder 1 lid stuurt ...
Maar als de helft niemand stuurt hebben we maar een 60 tal fort-vechters bij !!!
Nee, de niet actieve steden zouden er op termijn van tussen moeten, dan kunnen we eventueel later een ACTIEVE stad in de plaats nemen.
Er zijn steden genoeg die interesse hebben ...
Tijd om plaats te maken ???
denbekker
denbekker
Admin

Aantal berichten : 175
Registratiedatum : 14-09-09
Leeftijd : 51

https://xxthewestxx.actieforum.com

Bericht  erik123 wo sep 30, 2009 7:17 pm

klop haalde on aktiefe steden met weing goeie leden er uit en doe er betere voor in de plaats bounce
erik123
erik123

Aantal berichten : 22
Registratiedatum : 15-09-09
Leeftijd : 28

Bericht  lusser wo sep 30, 2009 8:59 pm

Inmiddel heel wat verontschuldigingen gekregen maar daar kopen we helaas geen fort van. Jammer daqt we ons oude fort niet terug konden heroveren. Volgende keer beter.

lusser

Aantal berichten : 2
Registratiedatum : 26-09-09

meer xx steden zien te krygen Empty interesse

Bericht  John Boone do okt 01, 2009 12:18 am

ja maar je moet niet vergeten dan je niet je stadsleden kan dwingen om hier aan mee te doen , en dat moet ook niet , neem byvoorbeeld myn stad , het merendeel heeft geen interesse in fort gevechten die doen gewoon lekker hun arbeidje en zyn weer klaar voor de dag , slechts 3/6 man uit myn stad zyn redelyk fanatiek , ook hebben wy geen intersse by het hebben van een eigen fort wy bieden slechts onze diensten aan by de verdediging of aanval van een fort , voor onze stad geld ook dat de mensen die dagelyks jullie te hulp komen wel een halve dag kwyt zyn al is het alleen maar omdat ze 4/5 uur onderweg zyn naar de andere kant van de kaart waar de meeste gevechten plaats vinden dus al met al in myn stad MOETEN de inwoners niks maar ze mogen

John Boone

Aantal berichten : 17
Registratiedatum : 23-09-09
Leeftijd : 53

Bericht  Hespera do okt 01, 2009 12:36 am

Desondanks is er een vaste groep van ca 5 mensen van onze stad die meestal wel present zijn!
Maar wat mensen (ook uit onze stad) wel ontmoedigt is dat je soms 4,5 uur onderweg bent, om dan vervolgens uit het gevecht gekickt te worden omdat er teveel mensen zijn. Als je dat paar keer gebeurt sta je niet meer te springen om mee te doen. De reisuren plus wachturen in het fort is soms totaal wel 12 uur, waarin je ook had kunnen werken. Is mij ook al 2 x gebeurt en meerdere mensen uit mijn stad. Nu laat ik me daar niet door ontmoedigen (echte fortjunk) maar kan me voorstellen dat sommigen na paar keer zoiets hebben van; zoek het lekker uit!
Dus ik zou daar sowieso eens naar kijken, dat bij volle gevechten niet alleen naar levels wordt gekeken, maar ook naar het lid zijn van een XX stad. Want zo 'jaag' je je eigen mensen weg! Maar das mijn mening Wink

Hespera

Aantal berichten : 67

Bericht  denbekker do okt 01, 2009 2:44 am

Daar moeten we werk van maken ...
Bij XX gevechten voorrang geven aan XX-leden, ongeacht het lvl.
2 x 128 man gaan we op de huidige manier nooit halen, maar we kunnen mss wel de steden in 2 of 3 groepen indelen voor het geval dat er meerdere gevechten op een korte tijdspanne zijn (en rekening houdend met de regio dat de stad zich bevind).
Maar zolang we niet bij ieder fort gevecht met 128 man geraken, zou iedereen wel zijn steentje bij moeten dragen.
vb: een XX stad die zelden of nooit mee doet aan een fort gevecht, verwacht wel dat iedereen paraat staat als zij een fort willen innemen, of dat iedereen hun fort verdedigd ....
Het is niet echt een voorbeeld, want dit is al een paar maal gebeurd ...
We hebben in het begin als de XX groep werd opgericht aanvragen gekregen, ... en iedereen wou erbij komen.
Maar waarom ???
Om mee te werken, of om veilig in je stadje te zitten en niet aangevallen te worden omdat je toch in een sterke clan zit ???
Bon, dit is natuurlijk 'mijn' mening hé Wink
denbekker
denbekker
Admin

Aantal berichten : 175
Leeftijd : 51

https://xxthewestxx.actieforum.com

Bericht  Hespera do okt 01, 2009 2:11 pm

Daar deel ik je mening ook in Wink
Typisch voorbeeld van wel de lusten maar niet de lasten!

Hespera

Aantal berichten : 67

Bericht  Gast do okt 01, 2009 9:46 pm

Misschien een idee om werkerssteden te maken en duelliers steden die op acceptabele afstand van de forten zitten. De werkers kunnen dan zorgen voor de levering van materialen om het fort te bouwen, zijn ook verantwoordelijk om het fort op te bouwen en zijn verplicht om te verdedigen indien een van de forten in de eigen regio wordt aangevallen.
Niet reageren, kick!

Zo houdt iedereen plezier in het spelletje lijkt mij.

Gast
Gast

Bericht  erik123 do okt 01, 2009 10:36 pm

ik ben de laaste tijd niet meer zo bij fort gevechten
ik heb het druk met school dus ik vind het moeilijk om onl te zijn Rolling Eyes
erik123
erik123

Aantal berichten : 22
Registratiedatum : 15-09-09
Leeftijd : 28

Bericht  the return of bassie do okt 08, 2009 5:11 pm

Ik vind direct kick bij een enkele afwezigheid ook wel erg snel handelen.
Ik denk dat we idd iets moeten maken met groepen van steden. Dat kan op regio of op activiteit.
the return of bassie
the return of bassie

Aantal berichten : 55
Registratiedatum : 18-09-09
Leeftijd : 32

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen