XX'TheWest'XX
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De The West Monopoly

2 plaatsers

Ga naar beneden

De The West Monopoly Empty De The West Monopoly

Bericht  Da-Niels di sep 22, 2009 1:04 pm

Hey iedereen!

Het is zover, de The West Monopoly kan van start gaan!

The West Monopoly? Huh?

Jazeker een Monopoly dat niet gaat over straten kopen en dan huizen en hotels bouwen maar over steden en forten kopen. Dan kan je ze verbeteren door er gebouwen op te bouwen. De namen van de steden en forten zijn net dezelfde zoals ze in de respectievelijke werelden en counties zijn terug gevonden.

Het gaat hierbij ook niet zo netjes blijven er gaan genoeg features worden toegevoegd waarbij jij de tegenstanders kan saboteren of zelfs proberen te boycotten! Behaal een Monopoly op zoveel mogelijk steden, forten en later zelfs counties of misschien heb je zelfs het geluk dat je door 4 counties te bezitten een hele regio bezit!

Allemaal wel leuk maar waar kan ik "dat ding" vinden?

Je kan de the west monopoly vinden op dit adres: www.dreamfield.be

En wat kan je allemaal dan doen daar? Zeker alleen maar dingen kopen en verkopen

Nee! Weg met dat vooroordeel! Ik zal hier gestructureerd zeggen wat je allemaal daar kan doen, natuurlijk is het een must dat je op The West speelt op een wereld anders gaan de namen van de steden, counties en forten je héél weinig zeggen.

- Je kan steden en forten kopen en verkopen.
- Je kan je steden en forten uitbouwen om zo nog meer voordeel te halen uit je bezittingen.
- Je kan unieke kanskaarten krijgen die het spelverloop kunnen bepalen in je voordeel of in je nadeel.
- Je kan je tegenstanders saboteren om zo toch maar zelf aan de macht te blijven als monopolist.

Mijn stad staat er niet bij! Ik ben hier niet over te spreken

Het spijt me ten zeerste dat jouw stad/fort er nog niet bij staat dit zal na verloop van tijd wel komen. Hou er ook rekening mee dat ik bewust maar een beperkt aantal steden te koop laat staan. Als ik ervoor zou zorgen dat je zomaar alles kan kopen zoveel je nodig hebt dan is het geen monopoly meer maar dan koop je gewoon tot je andere spelers kan boycotten. Dus als je stad of fort er (nog) niet bij staat dit is niets persoonlijk. Ik ben ook maar een mens en ik kan niet alles in 1 2 3 toevoegen.

Ik wil niet dat je mijn stadsnaam gebruikt in jouw "ding". Die naam moet daar weg!

Als je niet graag van gratis reclame voor je stad houdt dan mag je mij altijd contacteren. Ik zal je stad dan verwijderen of ervoor zorgen dat die niet wordt toegevoegd. De namen van steden worden echter enkel gebruikt om ongeveer te situeren waar de steden op de kaart staan als je op The West kijkt. Het is dus niet zo dat als je een stad of fort van de ene stedengroep hebt gekocht dat je geen stad of fort meer van een andere stedengroep kan kopen of dat je die stedengroep dan voor je hebt geclaimd.

Jouw namen kloppen niet. Ik heb mijn stad gisteren een andere naam gegeven. Jouw fortnamen kloppen niet, dat fort is gisteren overgenomen door mijn stad en nu is die naam op The West anders dus nu staat er een grote fout op je pagina

Het is onmogelijk om 7/7 24/24 dingen te gaan vergelijken of ze wel de juiste naam nog hebben of dat de forten niet overgenomen zijn en een andere naam hebben gekregen. Je mag mij altijd contacteren als er een naam verkeerd is maar verwacht aub niet dat dit direct recht gezet gaat worden. Bij forten kan je naargelang het type nog zien welk fort ik bedoel, bij steden gaat dit natuurlijk wat moeilijker gaan. Ik voer zelf gewoon af en toe wat steekproeven uit of de steden nog de juiste naam hebben maar ik ben geen machine die dit zomaar even doet.

Zo ik hoop dat de meeste vragen toch wat beantwoord zijn, als je wilt weten over HOE je bepaalde dingen doet dit dan raad ik je aan mijn gamegids eens grondig door te nemen.

Ik wens je veel plezier en succes zowel op The West als op de The West Monopoly

(Door MrMM)

Da-Niels

Aantal berichten : 7
Registratiedatum : 21-09-09

Terug naar boven Ga naar beneden

De The West Monopoly Empty Re: De The West Monopoly

Bericht  Hespera di sep 22, 2009 1:47 pm

Ehm ik snap er geen bal van, speel je het spel op het forum?

Hespera

Aantal berichten : 67
Registratiedatum : 14-09-09

Bericht  Da-Niels di sep 22, 2009 2:09 pm

Jah,

Je speelt het spel op http://www.dreamfield.be/

Da-Niels

Bericht  Hespera di sep 22, 2009 2:11 pm

Dat had ik gezien, maar daar zie ik alleen een forum, of is het een forumspel ofzo?
(ben blond hé Wink )

Hespera

Bericht  Da-Niels di sep 22, 2009 2:13 pm

Jah, het is een forumspel Very Happy

Lees de Algemene FAQ => Klik Hier!

Da-Niels

Bericht  Hespera di sep 22, 2009 2:48 pm

Thnx! Nu snap ik het (een beetje) ik ga wel eens wat uitproberen.

Hespera

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

Permissies van dit forum: